2012. július 20., péntek

6. fejezet. Visszaemlékezés.1


Három tetszik után jön a következő rész :) Ugye nem kértem sokat? :) De lehet csetben is írni pár szót, vagy komit :) Nekem bármi megfelel :) Remélem tetszik a rész :)

Pufogtam egy sort apának, hogy engem mi a szarnak visz magával, egy ilyen hülye bálra, amikor nagyon jól tudja, hogy utálom az ilyen flancos bálokat.
 -Rose, szívem, gyere megérkezett Roger.-kopogott be anya az ajtón, bedugta a fejét. Csak Ő hív Rose-nak. Elégé sápadt már megint. 
-Anya, nem akarok menni.-nyafogva másztam le a létráról ami a könyvtárunkban van, hogy elérjem a feljebb lévő polcokat, ha kell egy könyv, olvasni. 
Rengeteg könyvem van, de van itt ami az apáé is. Mivel mind a ketten imádunk olvasni. 
Apa inkább krimit, én meg inkább valami Harry Potterhez, vagy az Alkonyathoz hasonló könyveket imádom. -Tudom életem, de nem akar elmúlni ez a rosszullét, és a fejem is nagyon fáj.-szomorún mosolygott. 
-Semmi baj anya. Remélem kibírom. Te pedig csak pihenj. A gyógyszereket el ne felejtsd bevenni, és a telefon legyen melletted, hogyha valami baj van hívj.-óvatosan megöleltem anyát. 
-Úgy lesz szívem.-egy puszit nyomot a homlokomra.
 Én felszaladtam az emeletre és be a szobámba. Roger, a család barátja, és a világ legjobb fodrásza. Szerintem. 
Két puszival üdvözöltük egymást, majd elmagyaráztam neki, hogy milyen hajat szeretnék, leültetett és nekilátott. 
-És milyen ruhád lesz?-kérdezte, közben meg rácsavarta a hajam, a hajsütőre. 
-Kék. Az ott.-mutattam a fekete ruha védőre. Roger megnézte. 
-Hát ez valami mesés egy ruha.-ámuldozott. 
-Apa vette Párizsban.-mosolyogtam. 
-Minden pasi megfog fordulni utánad te lány!-irult-pirult.
 Le se tudná tagadni, hogy meleg. Na meg persze nem is tagadja, és arany kezei vannak, mert gyönyörű hajakat varázsol.
-Nekem elég ha csak az az egy fordul meg utánam.-elmosolyodtam.
 -Na miről is maradtam le?-csípőre vágott kézzel nézet rám a tükörből.
-Hát...-és bele kezdtem a kis mesémbe.




-Jaj te lány.-rázta lemondóan a fejét.-Az a pasi nem csak idős hozzád, de rengeteg nő fordul meg nap mint nap az ágyában. Jó, oké, hogy szerelmes vagy belé, de ez akkor sem jó.
-Tudom, és pont ezért plátói a dolog.-sóhajtottam.-Talán majd kiszeretek belőle, és minden jó lesz, nem fogok rá gondolni annyit.-ránéztem Roger-re.
-Hát te tudod.-belerakta a hajamba a kis kék hajdíszt, egy kis masni volt rajta, nagyon aranyos volt.
-Már csak a ruha maradt. Ugye segítesz?-álltam fel, és oda mentem a ruhához.
-Zuhanyoztál amúgy?-kiakasztotta a ruhát.
-Mielőtt jöttél vettem egy relax fürdőt, jó sok tengeri sóval.-bólintottam-Utána meg a könyveket raktam el.
-Szóval azért van ilyen jó illatod. Na öltözz le, és vedd fel ezt a csodát.-vigyorgott.
Én gyorsan lekaptam az ingem, és a melegítő nadrágom, Roger óvatosan rám húzta a ruhát, és becipzározta. A nyakamba akasztotta a virágos nyakláncot, rám adta a cipőt, és magával szembe fordított.
 -Ha nem fog észre venni, akkor nagyon vak. Egyszerűen csodás vagy drágám.-végig mért.
-Köszönöm.-pirultam el.
-Igazán jól áll ez a szökés barna haj, jó fodrászod lehet.-vigyorgott.
-A legjobb.-kacsintottam egyet.
 -Ahw!-legyezte magát a kezével-Majd emeld meg a hajad, úgy rakd fel a maszkod.-fogta meg a kék maszkot.
-Rendben.-bólintottam.
-Kopp-kopp.-dugta be a fejét apa, a fürdő ajtóban.
-Gyere.-mosolyogtam rá.
-Csodás vagy szívem. Mint egy hercegnő.-megfogta a kezem és megforgatott.
 -Te sem vagy ám kutya.-csettintettem.
-Na indulhatunk?-homlokomra nyomot egy puszit.
-Persze.-beraktam a fülbevalókat, és magamhoz vettem a retikült.
Belekaroltam apába, és mint valami királyi fenségek indultunk le, és amikor leértünk a lépcsőn elnevettük magunkat. Elbúcsúztunk anyától és Roger-tól majd beültünk a kocsiba.


Sose szerettem ezeket a puccos, sznob embereket. Mind csak a vállalatainak és a pénznek, élnek, de a családjaikat le se szarják.
Szerencsére apa nem ilyen.
Ő minden szombaton és vasárnap velünk van, de hétfőtől péntekig dolgozik, és ha el kell utaznia, akkor minket is visz magával.
De van, hogy én nem szoktam menni.
Most is valami nagy olaj mágnásnál van "buli" mert házassági évfordulójuk van, és a felesége,- megjegyzem, hogy a pasi kb, a hatvanan túl van, és a nő kb, huszonhat éves, még talán huszonegy lehetett amikor összeházasodtak-, egy álarcos bált rendezett.
Folyt. köv...
























(Ezt viselte Rosali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése