2012. július 28., szombat

15.fejezet.


Fuh, de megszenvedtem ezzel a résszel :O A blogger nem adta, ki a részt :/ De itt van :) Remélem tetszik:) Köszönöm szépen a 7 tetszik-et :) És a két komit :) Nagyon jól estek :) 

Hívtunk mentőt, hogy elvigyék Meggie-t vizsgálatra.
 -Gyerekek. Hamarosan lejár a tíz perc. Valakinek be kellene állnia Meggie, helyet.-szólalt meg Sara. Mindenki egyszerre nézet rám.
-Nem.-vágtam rá.
-Légysziiii.-egyszerre kérleltek, és azok a kiskutya szemek.
 Majdnem meglágyult a szívem. Mondom Majdnem.
 -Nem.
-Kérlek. Csak te vagy aki tudja a lépéseket, és itt is vagy. Csak négy szám marad, utána jön Dev-vel a duett, és kész.-állt elém Eric.
-Hmm...Akkor sem.
-Srácok. Pár perc és megyünk.-terelte ki a többieket Eric.
Majd miután bezárta az ajtót elém állt.
-Nem.
 -Kérlek. Csak te tudsz kihúzni a szarból. Utána bármit kérhetsz.
-Bármit?-kérdeztem vissza.
-Bármit.-bólogatott.
-Jó, este kérek egy masszázst, és pizzát, jég krémet...-soroltam, de egy édes csókkal belém folytatta a szót.-Oké, ezzel is beérem, de a masszázstól nem tágítok.
-Imádlak.-megölelt.
-Tudom.-kuncogtam.
Eric boldogan ment ki.
Felvettem a táncos ruhát, ami egy fehér póló, és egy szürke nadrág, cipő maradt, mert Saran is egy sima torna cipő van. Felfogtam a hajam, és kimentem. 

Nem kicsit voltam ideges. Első szám a Manboy volt, majd jött a Sleeples, Masquerade , és a Popular.
 A többi szám, mint az Echo, vagy a Break of Dawn, már voltak, csak ezek maradtak, amikor a Hotten then Fire kezdődött, először csak vetítésben volt Dev része, majd középen Josh dob szerkója előtt egy emelvénnyel felemelkedett Dev.
 Mindenki őrjöngőt, és irtó jó volt a hangulat.
Most már értem, miért imád Eric a színpadon lenni. Látni, hogy a közönség veled énekli a te zenédet, és tombolnak rá, valami fantasztikus élmény. 
Mivel tovább Dev vitte a koncertet négy számmal, Sara és én maradtunk fent Dev-vel. Fireball Bass down low, In the dark, Booty Bounce, végig táncoltuk. Volt hangulat. 
 Koncert végén Eric elköszönt, és lejöttünk a színpadról.
 -Holnapután mindenki legyen a lakásom előtt. Le megyünk a tóra, pihenni.-mondta Eric, mire mindenki-csak én nem-ujjongott.-Köszönöm, hogy segítettél.-Eric megcsókolt, Alexék meg huhogni, kezdtek. 
-Szívesen, máskor nem. Többet nem szedsz rá, hogy oda álljak.
-Kár, pedig irtó jól táncolsz.-veregetett vállon Anton.
 Nevetve ültem le a kanapéra. Még lezuhanyzott mindenki, beszélgetünk kicsit, majd miután eltűntek a rajongók, bementünk Meggie-hez. 
Szerencsére csak felszíni sérülései voltak, és egy enyhe agyrázkódása van. Még ma bent tartják, de holnap kiírják. Hála az égnek. 
Mindenki haza taxizott, mi négyen -Eric, Eliot, én és Dev,- elmentünk Erichez. 

-Ez nem lehet igaz.-ment az ajtóhoz Eric. Ott volt a doboz, amiben benne volt a két mikrofon. Elő kapta a telefonját, és tárcsázott. Én addig kinyitottam az ajtót, beengedtem az öcsémet meg Devint. 
-Eszednél vagy?-kiabált bele mérgesen-Nem érdekel. Meggie megsérült, miattad. ... Hogy lehetsz ilyen szívtelen? ... Még egyszer ne gyere a közelembe mert megjárod.-kinyomta, és kifújta magát. Rám nézet, elmosolyodott. 
-Gyere, Eliot már biztos rendelt pizzát.-nyújtottam a kezem. Megfogta és magához húzott.
 -Jó hatással vagy rám. Megnyugtat ha a közelemben vagy.-kezeit a derekamra simította. 
-Ezt örömmel hallom, Édesem.-rámosolyogtam. 
Nevetést hallottunk bentről, így kaptam egy csókot, és mi is bementünk. Dev épp az öcsémet csikizte a padlón. 
Nevetve csatlakoztunk hozzájuk, de mire feleszméltem, már én voltam akit csikiznek, és Eric ült a csípőmön. Devin se járt jobban. Őt az öcsém teperte le, és kezdte csikizni. 
Ahhoz képest elég szar napunk volt, de este már minden megoldódott. 
Nevetve, vicceket mesélve ültünk a kanapé előtt, csak mi négyen.
 -Kár, hogy holnap elmész.-búsult el Eliot. 
-Sajnos rengeteg dolgom van. De ha akarsz gyere velem.-mosolygott rá Dev. 
-Rég voltunk már együtt Rosalival, így inkább maradnék még.-nézet rám Eliot. Én Eric mellkasának voltam dőlve, úgy fogyasztottuk el a pizzát. 



Éreztem, hogy valami rám csöppen, majd Eric röhögve törölgetni kezdi a fejem. 
-Mond, hogy a nyálad volt. 
-Sajnálom, de a pizza rád élvezett. És majonézt.-röhögött. 
-De szemét vagy!-röhögtem el magam. 
-Nem tehetek róla, hogy még a pizzám is rád izgul.


Dev meg az öcsém dőlt a nevetéstől. Letörölte a majonézt, és puszit nyomot a fejemre. 
-Ideje mennem. Nyolckor indul a gépem.-mondta szomorúan Devin. 
-Akkor vissza viszlek.-állt fel Eric. 
-Minket is.-csatlakoztam. 
-Rendben.
Összeszedelőzködtünk, majd Eric visszavitte Devet a szállodába, elbúcsúztunk, Eliot még számot is cserélt vele, és haza vitt minket is. Eliot bement, én meg maradtam még kint vele. 
-Holnap mit csinálsz?-kérdezte, de le nem állt a nyakam puszilgatásával.
 -Hát...-sóhajtottam, beletúrtam a hajába, számhoz húztam a száját, és megcsókoltam-Nem tudom. Talán semmit.-homlokunkat egymásnak támasztottuk. 
-Vacsi? Nálam? Csak mi ketten, és még meg is masszíroználak, csak azért mert ma beálltál Meggie helyet. Megérdemled.-simított végig az arcomon. 
-Rendben. Hétre ott leszek.-mosolyodtam el. 
-Várni foglak.-lágyan megcsókolt, elköszöntem, és felmentem. Eliot, holt sápadt arccal állt a nappali előtt, egy cetlit olvasott. 
Bezártam az ajtót, és a kezembe nyomta a cetlit. Azonnal felismertem. 
"Meg vagy Szépségem"




2 megjegyzés:

  1. Na jó most muszáj írnom !!! Tulajdon képen nem tudok , mi értelmeset mondjak !!! De egy biztos nagyon kell sietned a következő fejezettel mert ez most , nagyon jól fejeződőt !!!! Valami izgalmas fog következni !!! :D Nagyon várom Siess Drága !!!
    Puszillak Maria :D

    VálaszTörlés
  2. szia:)
    ez a Molly.. hogy lehet ilyen?!
    örülök, hogy Rosie a végén beállt táncolni.:)
    a pizzás jeleneten pedig akaratlanul is elnevettem magam : ) nagyon tetszik az írásmódod.!: D
    viszont az utolsó sortól én is megijedtem, hogy rátalált!:/
    majd remélem visszatekintést nyerünk arra az esetre is, ahol meghalnak a szülők:/
    siess a következővel, és további jó munkát!:)

    VálaszTörlés