2012. július 18., szerda

3. fejezet.


Lassan sétáltam haza.
Mike láza lement, nyugodtan aludt, én meg feleslegesnek éreztem magam, így eljöttem.


A lakásba belépve a kulcsot a kis fogasra akasztottam, majd lerúgtam a cipőm, és a konyhába mentem. Töltöttem magamnak narancs levet és lassan kortyolgattam. 
Leraktam az üres poharat a mosogatóba, lecipzároztam a pulcsim, és levettem, felakasztottam a fogasra, kiengedtem a hajam, és levettem a pólóm. 


Ez nálam már minden napos dolog.


A szobámban levettem a nadrágom, majd megcéloztam a fürdőt. 
Langyos víz nagyon jó hatással volt a fáradt testemre. 
A lábam sajog, a hátam fáj, és a fejem is zúg mint egy méhraj. 
Fáradt vagyok, és ezt Eric-nek köszönhető. 
Nem tudom, hogy mi a baja, mindig van valami gondja velem, pedig Mike szerint a koncertek előtt és úgy általában megelégszik az internettel, meg vízzel. 
De valahogy engem mindig küldözget valamiért, vagy ha nem tetszik neki valami velem kiabál. 
Az igazat megvallva, lelkileg fáradtabb vagyok mint testileg.
 Jó lenne, ha nem viselkedne velem így.


 Felsóhajtottam.
 Nyomtam egy kis sampont a kezemre, és lassan szét masszíroztam a fejemen. 
Nem tudom miért, de a gondolataim, picit elkalandoztak. 
Elképzeltem ahogy Eric meztelenül belép mellém, és megcsókol. 


Rögtön kipattant a szemem, és meredten bámultam a csempét. Kezdek megbolondulni. 
Megráztam a fejem, ezzel -remélve- kiűzöm a perverz gondolataimat, majd leöblítettem magam, elzártam a vizet, ahogy kiléptem a kabinból, magamra tekertem egy kendőt.


 Megtörölköztem, majd felvettem a pizsimet, fogat mostam, a szennyest a gépbe dobtam, majd holnap mielőtt elmegyek kiterítem. Éhes nem voltam, így csak ágyba bújtam és rögtön elaludtam. 


A mobilom csörgésére keltem. 
Kitapogattam a kis készüléket, de nem Eric hívott. 
-Igen?-szóltam bele, elnyomtam egy ásítást.
 -Szia.-szólt bele vidáman Alex. 
-Szia. Mi a helyzet? 
-Mozizni megyünk, és gondoltam szólok, hátha te is jönnél.-hallani lehetett a hangján, hogy vigyorog. 
-Húh. Hát, nem tudom. Hány óra?-vakartam a fejem. 
-Délután kettő.-kaptam választ, nem kicsit lepődtem meg, hisz sokat aludtam.-Utánad mennék, és a csajok mondták, hogy rád férne egy kis vásárlás.-kuncogott, megforgattam a szemem. 
Meggie és Sara nagy mániája, hogy leszoktassanak a bő cuccokról.
 -Rendben. Benne vagyok. Úgyis rám fér már a változás.-a háttérben hallani lehetett a két lány üdvrivalgáslását. 
-Készülj, egy 20 perc múlva ott vagyunk.-kinyomta. 
Sóhajtottam egy nagyot, majd kimásztam az ágyból, és rohantam a fürdőbe, lezuhanyoztam. 
Fogat mostam, kihúztam a szemem, majd spirállal dúsabbra varázsoltam a pilláim. 
Egy fehér pólót meg egy bő nadrágot, zokni, deszkás cipő, és egy fehér pulcsit vettem fel. Egy LA felírat fullcapet kikaptam a szekrényből, majd a fejemre raktam. 
Berohantam a konyhába ittam egy pohár narancs levet, magamhoz vettem a pénztárcám, a kulcsomat, telefont és mire minden nálam volt, Alex és Anton majd' betörték az ajtót. 
Nevetve mentem le velük a kocsihoz -megjegyzem, hogy Eric kocsijához, és ő vezetett-. 
Beültem hátra a lányok közzé, még szerencse, hogy nem vagyunk sokan. 


-Na és mit nézünk?-kérdezte Edin. 
-Horrort!-vágtuk rá egyszerre. Olyan ijedt fejet vágott, hogy röhögni kezdtünk.
 -Rendben, de csak is a Paranormális Jelenségeket.-ördögien vigyorgott. 
-Hmm...legyen, de nekünk csajoknak, te veszed a jegyet.-szólalt meg Meggie. 
-És ha ti, fiúk, többet fogtok rémüldözni, vesztek nekünk valamit, de ha mi, akkor ma mi fizetjük nektek a kaját.-mondta Sara.


 Én alig bírtam visszatartani a röhögésem. Mivel én már voltam a lányokkal mozizni, és nagyon jól bírják a horrort, könnyű dolgunk lesz.
Lepacsiztunk a Meggie-vel meg Sara-val, meg vártuk míg kifizetik a jegyeket, majd amíg ők pop-cornt, vesznek, elmentünk helyeket keresni.


 Fura, hogy nem Eric keltet, és még csak nem is szólt még hozzám. De ezzel most nem foglalkozok, mert nem akarom elrontani a többiek, és az én kedvemet. 
Hamar megjöttek, jó sok pop-corn-nal, meg kólával, majd helyet foglaltak, és kezdődhetett a film. 



2 megjegyzés:

  1. Szia Drága!!!

    A sztori az fenomenális és fantasztikus nagyon de nagyon tetszik remélem a lányok nyernek és Eric vesz valamit Rosalinak!!!! nagyon fel fagyok csigázva ezzel most nagyon klassz lett a feji alig várom a kövit mikor várható?
    És remélem Edin összecsinálja magát mert ahogy leírtad remélem h úgy lesz, meg az lenne a csúcs ha Rosali oda bújna Erichez még az lenne a netovább na jólvan nem untatlak tovább xDD
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) *.* Köszönöm a dicsérő szavakat *.* Talán holnap, ha ma nem érkezek felrakni :)Nem untatsz :D Puszi :)

      Törlés