2012. július 25., szerda

12. fejezet.



Reggel van, és a plafont bámulom. A szobámban vagyok, biztos Eric hozott be tegnap este. De most mégis, máson jár az agyam. Deanen.
 Eszembe jutott az az egy hét amit a Maldív-szigeteken töltöttünk.


*************************************************
Apa egész úton a reptérre fele menet, Elioton rágta magát, de Eliot azt mondta, hogy ha talál még valamit az anyjáról csatlakozik, de nekem mondta, hogy nem fog, mert talált valamit az apjáról is, és utána szeretne járni. Amikor kiértünk a reptérre, még nagyban pötyögtem öcsinek, hogy a szigeten nem lesz hálózat, vigyázzon magára, és szeretem. Választ rögtön kaptam is.
"Rendben! Én is szeretlek, és majd írj! Vigyázz te is magadra. Puszi anyának." 
Mosolyogva mutattam meg anyának az üzenetet, anya pedig mosolyogva nyomot egy puszit a homlokomra.


A kocsi megállt, felvettem a napszemüvegem, és kiszálltunk a járműből. Megigazítottam a fehér ruhámat,  és meglepve néztem szét, mert nem a sajátunkon voltunk.
-Deané.-karolta át a vállam, apa.
-Látszott a kérdés az arcomon?-felnéztem apára.
-Bizony csillagom.-homlokomra kaptam egy puszit, majd elment anyának segíteni, a bőröndökkel.
Én tovább pötyögtem a telefonomon.
Felmentem Facebookra, meg twittere, és kiírtam, hogy nyaralni megyek, meg, válaszoltam, pár üzenetre. A paraszt, csajozósoknak nem válaszoltam.
-Na megérkezett Dean.-mondta apa, nekem meg szaporán kezdet verni a szívem.
A fekete luxus járgány megállt, és kiszáll Ő.
Minden vágyam tárgya.
 Mosolyogva közeledet hozzánk.


Fekete öltönye  tökéletesen paszolt a testéhez, fekete napszemüvegje pedig irtó jól állt neki.
-Hölgyeim, és Uram. Indulhat a pihenő járat.-mosolygott, és rámutatott a gépre.
-Már ránk fér a pihenés.-apa csatlakozott Dean-hez, és felszálltunk a gépre.


 Az út elég unalmasan kezdődött, de amikor apa, és anya elszundított, én pedig nagyban olvasta, és zenét hallgattam, Dean leült mellém.
Kivette a fülesem, és elraktam az I-podom.


-Mondta apád, hogy fognak menni búvárkodni. Te miért nem mész?-kíváncsian nézet rám.
-Nem szeretek búvárkodni. Inkább olvasok, vagy napozok.-vállat vontam mosolyogva.
-Az én kedvencem se, szóval ott leszek én szórakoztatónak.-vigyorgott.
-Hát melletted nem is lehetne unatkozni.-kuncogtam.
-És ezt miből gondolod? Lehet, hogy egy unalmas, vénember vagyok, aki naphosszat a papírjaiba van temetkezve.-magyarázta.
-Aki utálja a puccos bálokat, és helyette lányokat csábít el, az nem lehet unalmas vénember. Ez az én megfigyelésem.-majd nem elnevettem magam a nagy bölcsességemen, de mivel anyáék alszanak inkább kuncogásba folytattam a nevetésem.
-Remek megfigyelő vagy. De nem csak puccos bálokon tudok lányokat csábítani. Tudok én egy kis repülőn is vagy egy szigeten.-közel hajolt, és a fülembe súgta.
-Na erre kíváncsi vagyok.-incselkedtem vele.
-Tehetek egy próbát.-ravaszul csillogott a szeme.
Kíváncsian néztem rá.


Kezét fedetlen combomra simította, és lassan tolta a ruhám alá, egészen a csípőmig, majd cirógatni kezdte hol a hasam, hol az oldalam, vagy a bugyim szélét. Ezt mind csukott szemmel élveztem.
Megremegtem puha érintésétől, mentolos leheletét éreztem a számnál, és lassan elhaladt az arcomtól a nyakamra, amire apró csókokat nyomott.
Majdnem felnyögtem, de megmarkolta a csípőm, ezzel belém fojtotta azt.
Közelebb húzott magához és egy lágy csókot váltottunk. Én totálisan el voltam varázsolva tőle.
Önelégült vigyorral nézet rám.
 -Átmentem a próbán?
 -Jah.-nyögtem ki.
 -Amúgy mit olvasol?-úgy tett mintha nem történt volna semmi, de látszott a szemén, hogy élvezi a helyzetet. -Alkonyat. Új hold kötetét.-rendesen leültem az ülésben, megigazítottam a hajam és a ruhám.
-Hány könyved van itt?-érdeklődve nézet bele a táskámba.-Jézusom. Ebben még én is elférek.-az ölébe vette a táskám.
-Hát, neked máshol volna helyed.-hirtelen bukott ki belőlem. 
-Na nézd már.-nevetett fel. 
-Nálam van az egész Twilight Saga. Ők és a Harrys könyvek mindig velem utaznak. De szoktam mást is olvasni, kedvtől függ.-vállat vontam. 
Közel hajolt. 
-Témát terelsz.-súgta-Hát legyen, de nem felejtek.-beleharapott picit a nyakamba, megremegtem-Az első könyvet elkérem, ha nem baj. Úgy is hosszú az út.-elvette a Hajnalhasadás könyvet, de én elvettem, és a kezébe nyomtam az első könyvet. 
-Jó olvasást.-vigyorogtam rá. 
-Neked is.-mosolygott, majd visszament a helyére, felvette a szemüvegjét, rám villantott egy mosolyt, és olvasni kezdet. Az út így telt el, csendben olvasva. Hálát adtam az égnek, hogy nincs közel hozzám. 
********************************************************
-Jó reggelt.-mászott a képbe Eliot. 
Annyira elgondolkodtam, hogy nem hallotta, hogy bejött. 
-Neked is öcsi.-elmosolyodtam.
 -Itt van Eric. Azt mondta, hogy ma valami nagy próba lesz, meg a záró koncert vagy mi. 
-Basszus.-úgy pattantam ki az ágyból mint akit fenéken csíptek volna. 
Berohantam a fürdőbe, egy gyors zuhany után elvégeztem a legfontosabb dolgaimat.
Eliot beadott nekem egy cica nadrágot, egy ejtet vállú pólót, és egy fekete hosszú szárú convers torna cipőt. 


-Miért cica naci?-mentem ki és felhúztam egy zoknit, meg a cipőt. 
-Mert jól áll.-vigyorgott. 
-Keres egy sapit, megyek iszok egy kávét.-rohantam ki a konyhába. 
-Neked is jó reggelt asszony.-nevetett Eric a nappaliban. 
-'reggelt. Hamarabb is szólhattatok volna.-szóltam ki. 
Öntöttem egy bögrébe kávét, és kortyolgatni kezdtem. 
-Azért jöttem nyolcra. A próba tizenegykor lesz, és este hatkor a koncert.-megállt a pultnál, lazán neki dőlt, és karba font kézzel nézet rám. 
-Jó, de nekem még a díszletet is meg kell néznem. Meg az üveg falakat, és ott vannak a ruhák.-hadartam, és bemásztam a hűtőbe valami kaját nézni. 
-Ez igaz.-mondta. 
-Na ugye? Dev itt lesz, vagy megint marad a felvétel?-kérdeztem. 
Olyan ijedt fejet vágott, mintha eljött volna a harmadik világháború. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése