2012. július 22., vasárnap

9. fejezet.





Meglepve vettem ki a bőr és ezüst bigyót.
-Köszönöm.-mosolyogva néztem rá.
-Szívesen. És ne nagyon terrorizáld Mike-ot, amiért elmondta, hogy megtetszett.-rákapcsolta a csuklómra.
-Rendben.-bólintottam egyet.-Hozok valami piát.-beszaladtam a konyhába, és kinyitottam egy pezsgőt.


 Még tegnap vetettem, mert Mike mondta, hogy jól jön ha van otthon.
Beszélgetünk és közben elfogyasztottuk a pezsgőt.


A kanapén ültünk és egymást néztük.
-Még mindig nem fogsz megcsókolni?-közelebb hajoltam, nyelt egyet, és tovább fixírozta a szám.
-Nem. De én most megyek. Holnap a próbateremben leszünk, majd ott találkozunk.-felállt, és lassan eltűnt. 


Sóhajtva nyúltam el a kanapén, és becsuktam a szemem.
 Miért kínoz? 
Még egyszer sóhajtottam egyet, és valami puhát éreztem az ajkamon. 
-Csak egy jó éjt puszi.-suttogta az ajkaimba. 
-A frászt hoztad rám.-motyogtam. 
-Tudom.-kuncogva húzódót el.
 -Bolond vagy.-néztem rá. 
-Tudom. Jó éjt.-homlokomra kaptam egy puszit, és lelépet. 
Bebattyogtam a szobámba, és elterültem az ágyon, már aludtam is.


 Reggel, frissen és üdén léptem be a táncterem ajtaján.
 Sehol senki. 
Korán jöttem, hoztam kávét, meg sütit nekik. 
Bekapcsoltam a lejátszót, és felnevettem amikor Timati és Timbaland száma felcsendült. 



Ledobtam a pulcsim, meg a cipőm, és először csak a csípőm mozgattam, becsuktam a szemem, és táncolni kezdtem. 
Minden porcikám a ritmusra mozdult.


 Mindig is imádtam táncolni, de nem jártam órákra. 
Inkább kint táncoltam a Street-esekkel. 


A szám vége lett, és Eric Sleeples száma következett. 
Mivel az egész koreográfiát tudtam már a harmadik koncert után, így könnyű dolgom volt. 


Mosolyogva, csukott szemmel táncoltam végig a számot. 
A végén kifulladva megpördültem, és egy laza mozdulattal kikapcsoltam a lejátszót.
 Megijedtem amikor megláttam a srácokat, hogy tátott szájjal néztek. 


-Sziasztok.-vigyorogtam. 
-Te tudsz táncolni?-nyögte ki Eric. 
-Nem.-vágtam rá. 
-Hát kis anyám nem úgy látszott.-nézet Alex, mint Rozi a moziban. 
-Jó na. Igen, táncoltam, és régen Streetes voltam.-mindenkinek adtam kávét meg sütit. 
-Jó tudni.-Eric hátulról megölelt, és megpuszilta a nyakam, mire mindenki huhogni kezdet. 
-Kell valakinek még valami?-kérdeztem. 
Eric tovább terrorizálta a nyakam. 
-Nem. De mehetnétek szobára.-röhögött Meggie. 
-Szerintem meg Ericnek kéne egy hideg zuhany.-bele könyököltem a gyomrába. 
-Ahh, ezt miért kellett?-elengedett, és morcosan nézet. 
-Mert kanos vagy.-rámutattam a "lényegre", mire vörös fejjel leült, és enni kezdte a sütijét. 
Jót kuncogtam rajta. A többiek meg csak szívattak. egész nap.


A próba jól ment, még engem is berángattak, majd elmentünk kajálni, de egész végig éreztem, hogy figyelnek. Kezdek paranoiás lenni. Otthon lezuhanyoztam, és leültem tévézni.
Kicsit elszunyókálhattam mert kopogásra keltem. Lemásztam a kanapéról, és ajtót nyitottam. Amint megláttam, hogy ki az, ledermedtem. Hogy kerül ide?



2 megjegyzés:

  1. Szia!!!

    Imádom Imádom Imádom nagyon klassz lett csajszi!!!! csak így tovább és a fejezetben ahogy leírtad....... az valami fantasztikus volt de szerintem a táncosok helyébe én is ezt tettem volna és Eric csak úgy mindenki előtt hát le vagyok nyűgözve!!!!!!!!! alig várom a kövit és persze Rosali nagyon kihívó volt ez tettszett nagyon csak mikor csattan már el AZ A BIZONYOS CSÓK? na jólvan
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan csajszi :)))) Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavaidat :)De lesznek még fordulatok :D :P

      Törlés