2012. július 25., szerda

13. fejezet.

Tíz tetszik után kövi :)


-Hány óra?-ijedten kapott a zsebéhez.
-Negyed kilenc.-jött a válasz Eliottól.
-Húsz perc múlva száll le a gépe.
-Bazd ki.-levágtam a szendvicset, amit a hűtőből halásztam ki, és kitoltam a két fiút.
Mivel Eliot teljes harci díszben volt, gondoltam, hogy nem hagyom itthon.


 Végül csak oda értünk a reptérre, és amíg én berohanta Dev-ért, a két fiú kint várt a kocsiban.
Pont akkor érkeztem meg, amikor kinyílt a kapu. Pár ember után megpillantottam Dev-et, és oda mentem hozzá.
-Szia, Eric asszisztense vagyok. Rosali.-nyújtotta a kezét.
-Szia. Devin vagyok, de csak Dev. -kedvesen mosolygott.
-A fiúk kint várnak, felvesszük a csomagodat, és mehetünk.-mosolyogtam.
-Csak ezek vannak nálam. Nem hoztam sok ruhát.-megemelte a két kézi poggyászt.
-Rendben, akkor segítek.-elvettem az egyiket, és az emberek közt szlalomozva mentünk ki a parkolóba. Eric két puszival üdvözölte, majd bemutatta az öcsémet, és beültünk a kocsiba.
Egész úton beszélgettek meg nevettek, majd meg evet a fene.
Nekem még egy puszit se adott, reggel.
Eliot is jól szórakozott, én meg a naptáramba bújva néztem a menetrendet.


-Szívem, először keressünk egy szállodát Devinnek, vagy főpróbára mennyünk?-szólalt meg Eric.
Először nem értettem, hogy kinek szólt a "Szívem" szó, majd kapcsoltam.
-Természetesen először elvisszük Devint egy szállodába, majd mehetünk a próbára. Biztos szeretne Dev piheni picit az út után.-mosolyogtam, de legszívesebben ugráltam volna örömömben, mert Szívemnek hívot.
-Ó nem szükséges.-rázta meg a fejét Dev.
-Dehogynem. Veszel egy fürdőt, meg pihensz kicsit, utána sokkal jobb lesz. És a koncert is könnyebben fog menni.-előre dőltem kicsit.
-Legyen főnök asszony.-nevetett.
Mondtam Ericnek, hogy melyik szállodába menjünk, és amíg én kértem egy szobát addig Eric és Dev leültek a váróban,
Eliot meg behozta a bőröndöket.
Kulccsal a kezembe mentem Ericékhez. 


-Jó fej csaj.-mondta Dev. 
-Igen az. És nagyon kedvelem. 
-Hát megértem. Sokkal jobb fej mint Molly volt, és bocsi, hogy őszinte vagyok, de ez az igazság. Emlékszel amikor itt voltam a klip miatt? Mi hisztit levágott mert nem vitted el egy manikűröshöz, hanem engem vittél el egy szállodába. Rosali, meg tök aranyos, és kedves amiért először rám gondolt. És igaza van, mert irtó fáradt vagyok. 
-Ezért is kedvelem.


 Meghatódtam ezektől a szavaktól, de mégsem bőgtem el magam.


 Éreztem, hogy valaki elránt és megáll velem, belém karol. 
-Vigyort nővérkém.-vágott egy hülye pofát.
Elröhögtem magam, mire ránk néztek és a két lépéssel ott álltunk a hátuknál, ők hozzánk fordultak. 
-A portás azt hitte a csajom vagy Dev.-röhögött Eliot. 
És megértettem. Ő is hallotta őket. 
-Ne már.-ő is fel nevetett. 
-De. Megkérdezte, hogy egy ágyas vagy két ágyas szobát kérünk-e, erre én meg, mondom, hogy a legnagyobb a legkényelmesebb francia ágyast kérjük. Olyan vörös lett mint Eric pulcsija.-de jól tudd füllenteni.
 Mind a négyen jót röhögtünk. Eric mellém állt, nyomot egy puszit a fejemre, és átkarolta a derekamat. 
-Na gyere te Casanova! Használjuk ki ezt az éjszakát.-röhögve karolta át Dev, Eliot derekát, és mentek a szobába. 
Mi is mentünk, és miután Eliot biztosított róla, hogy nem áll szándékában "megrontani" Devet, itt maradt vele, mi meg rohantunk a táncterembe, összekaptuk a bandát, és mentünk az arénába. 


Én ellenőriztem a kellékeket, majd rohantam a ruhákért. Miután meg volt minden, szét raktam a ruhákat, hogy melyik kié, majd mentem vízért, és Eric laptopjáért. 
Felpakolva mentem az öltözőbe, beállítottam a nettet, elő vettem a haj egyenesítőjét, meg a füles dobozkát amit a koncerteken hord, hogy hallja a zenét a rengeteg sikítozó rajongótól. Délután négyre mindennel végeztem, és lerogytam a kanapéra.
 Már megvolt a soundcheck meg a próba, üveg, és a maszk a helyén. 


Gondolkodtam, hogy csak nem felejtettem el e semmit, de minden a helyén volt. 
Puha ajkak érintették meg az ajkam. Kinyitottam a szemem, és Eric mosolygós arca nézet rám. 
-Végeztél?-kérdezte. 
-Aham. Devért mikor megyünk? 
-Alex már elment értük. Mondtam neki, hogy az öcséd is vele van. Olyat nézet. 
-Hát még senki nem találkozott vele. 
-Őt is szeretni fogják, mint téged. Amúgy, ma még nem is kaptam csókot. 
-Hát én se. De nem értem, merre kószálhat az én lovagom.-sóhajtottam színpadiasan. 
Eric kuncogva hajolt közelebb és megcsókolt. 
Én a kanapén ültem, ő előttem a lábaim közt térdelt. 
Kicsit lejjebb húzott, kezeit a derekamra csúsztatta, én pedig a hajába túrtam úgy csókoltam. 
Megnyalta az alsó ajkam, picit szét nyitottam a száma, és hagytam, hogy átengedje a nyelvét. 
Egyik kezét a tarkómra csúsztatta, másikat meg a hátamra, még közelebb húzva magához.
 Észre sem vettük, hogy kinyílt az ajtó. 
-Eric?-megszólalt számomra, egy ismeretlen hang. Eric eltávolodott, és meglepve nézet a hang tulajdonosára. 



2 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Nagyon jó a történeted, pár napja elkezdtem olvasni, de most a végére értem. Eddig. :) Megszerettem, teljesen felszabadul az egész story. Sok résznél önkéntelenül is elröhögtem magam. :D De azt is engedd meg, hogy elmondjam, hogy vigyázz a szóismétlésekre! :) Meg van 1-2 mondattani hiba. Ha teheted, mikor kész vagy egy fejezettel, olvasd el előről és akkor könnyen ki tudod küszöbölni a hibákat. Fiatalabb vagyok, mint te, de saját tapasztalatból, én ezeket szoktam figyelni/csinálni. :)De hát te lány, hova lett a 6.fejezeted? :D 5. után a 7.jön. Direkt hagytad ki, vagy elszámoztad? :D Próbálok majd rendszeres kommentelőd lenni! :) Tudom mennyit tud számítani egy komi. :)
    Várom a következőt! :)
    Puszi: Lauren :) (van mikor rövidítek és akkor az "L." én vagyok! :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Nagyon szépen köszönöm, hogy szóltál :) Észre se vettem, hogy elírtam :DD Siettek, és figyelni fogok :)

      Törlés