2012. július 28., szombat

14. fejezet.

 Itt a rész :D  Jó olvasást :)  Hamarosan hozom a kövit, addig is kérek pár tetsziket, vagy komit :) Puszi :) 
Eric először meglepve nézet a lányra, majd mérgesen felállt, magával húzott engem is, és egy kézzel a derekam ölelte.
 -Mit akarsz?-kérdezte Eric.
-Hozzád jöttem.-válaszolt.
Egy pillanatra rá nézet, de továbbra is engem vizslatott.
-Mi dolgod van velem? Tudtommal mi végeztünk.-izmai megfeszültek, és mérgesen nézet rá.
-Rendbe akarok hozni mindent. Hiányzol.-fancsali képpel nézet rá.
-Molly!-morogta Eric.
-Adhatnánk magunknak egy új esélyt.-szerényen kezdet pislogni.
-Ne most gyere ezzel. Akkor gondolkozhattál volna, amikor Danny alá feküdtél. Igen, tudok rólatok, és nem csak az akkori pasidról akivel voltál, amikor rátok nyitottam, de az összes szemét húzásaidról is. Nincs rád szükségem.-ahhoz képest, hogy mérges, elég higgadtan beszélt.
-De pótlékra van. Igaz? Úgy is tudod, hogy engem pótolni nem lehet. Pláne, nem egy...ilyennel.-csípőre vágta a kezét, másikkal meg végig mutatott rajtam.
-Rosali nem pótlék.-csattant fel.
-Á, szóval ez a neve. Valahogy jobb ízlésed volt régen. Őt inkább nézném egy utca sarkinak mint a barátnődnek.
 Sajnálatomra, nálam itt szakadt el az a bizonyos cérna, így olyan egy pofont vágtam le neki, hogy még nekem is fájt.
-Rosali ezerszer különb ember nálad! Ő legalább velem van, és figyel rám, nem úgy mint te. Te vagy olyan mint egy kurva, mert te több faszt fogtál mint kilincset! Sajnálom, hogy rád pazaroltam négy évet az életemből, de már mást szeretek, mással vagyok boldog, és most jobb ha lelépsz, mert véletlenül eljárhat az én  kezem is!
Szegénynek nem nevezhető Molly, meglepve nézet, rá.

-Igen Molly, jobb ha lelépsz, mert kiszedem a hajad, ha még tovább kell néznem a pofád.-gúnyosan néztem rá.
Könnyes szemmel trappolt el.
Eric reszketve ült le a kanapéra, és fogta meg a fejét. Én gyorsan fogtam egy vizet, kinyitottam, és leguggoltam elé.
-Tessék.-nyújtottam neki.
 -Köszi.
Nyugtatás képen, homlokon pusziltam, erre ő rám nézet, az ölébe húzott, és megcsókolt. Most picit követelőzőbb volt a csók, kezei a pólóm alá vándoroltak.
-Rosali, szólj Ericnek, hogy eltűnt a mikrofonja.-szólalt meg a fülemben lévő kis készülék.
 Felnyögtem, és elhúzódtam Eric-től.
Megnyomtam a kis gombot rajta, és beszélni kezdtem.
-Ki rakta le?-kimásztam az öléből.
-Én! Itt volt a nagy hangfalon, de már nincs. Se a táska, semmi.-hallottam, hogy Eddy kezd mérges lenni.
-Máris ott vagyok.-elvettem a kezem, megfordultam Eric karjaiban, mivel megölelt amikor fel álltam.
-Mi a gond?-kérdezte kíváncsian. Nyomot egy puszit a számra.
 -Eltűnt a mikrofonod.-sóhajtottam, kibontakoztam az öleléséből, és elindultam a színpadhoz.
  Eric csak pár perccel később ért oda. Eddy-vel mindent átnéztünk de sehol nem volt.
-Molly volt.-szólalt meg Eric.-Tudja, hogy saját koncerten csak azzal vagyok hajlandó fellépni, meg a másik mikivel.-bosszankodott.
-Ez az!-elrohantam, egészen az öltözőig, felkaptam a másik mikit, és visszarohantam.
-Duracell nyuszi!-nevetett Mike.
-Mindent hangoljatok erre a mikrofon helyet. Majd Dev-nek elmagyarázom, miért ilyen mikrofont kap.-nyomtam Eddy kezébe.
-Zseni vagy te lány.-örömel ment és kezdet neki a munkának.
-Tényleg az vagy. Molly, biztos arra számított, hogy miután elmegy, veled leszek elfoglalva, és kezdésig észre vészük a miki, hiányát. De jól megoldottad a helyzetet.-megölelt Eric.
-Köszi.-kuncogtam.
Tovább minden gördülékenyen ment, és hamarosan megérkezett Dev, Alex, meg az öcsém.
Bemutattam mindenkinek, majd kezdettét vette a koncert.
-Várj.-kaptam el Eric kezét-Sok sikert, és majd a maszkot, ahogy leveszed vigyázz a mikire.-hadartam.
-Köszi.-lehajolt, megcsókolt.
 Majd felment a szinpadra.


Amíg ment a koncert, én Dev-vel, voltam.
-Komolyan pofán törölted?-röhögött Dev.
 -Ja!-kuncogtam.
Épp elmeséltem neki, mi volt Molly-val.
-Kemény. De jól tetted. Nyugodt ember vagyok, de ő még engem is ki tudott hozni a sodromból. Egyszer majdnem én is adtam neki egy pofont, de inkább türtőztettem magam.
-Hát én meg nem.
Épp leültem volna amikor Eddy, megszólalt a fülemben.
-Meggie megsérült, máris gyere a színpadhoz.-amint meghallottam rohantam is a színpadhoz.
Meggie ott feküdt Eric előtt, a fejéből folyt a vér, és az orrából is.
-Úristem.-letérdeltem.
-Meggie megcsúszott és leesett az emelvényről.-mondta Eric.
-Nyugtasd meg a közönséget, én addig felébresztem.-fogtam meg a kezét.
 -Rendben.-felállt, és beszélni kezdet, én meg óvatosan felpofoztam Meggie-t.
-Meggie szívem, hallasz?-kérdeztem.
-Fejem...fáj.-nyöszörgött,
  Eric énekelni kezdet kíséret nélkül.
-Mindjárt jobban leszel. Ígérem.-nyugtattam.
-Megcsúsztam. Valami van a pódiumon.-nyögte ki.
-Mike, nézd meg a pódiumot.-utasítottam.
Bólintott, majd oda ment a pódiumhoz.
Hoztak jeget, és azt Meggie fejére raktam, letöröltem a vért, és óvatosan felültettem.
-Testápoló.-térdelt le mellém Mike, kezén meg ott fénylett a fehér testápoló.
-Rohadt szuka.-morogtam.-Vígyétek az öltözőbe, én is megyek.
 Bólintottak, majd Alex kézbe vette a lányt és lementek. Oda mentem Erichez.
-Pár perc szünet kéne.-súgtam neki.
-Nos, most tartunk 10 perc szüntetett, de jövünk vissza.
Én már majdnem leértem a színpadról, amikor Eric mellém ért. Majd tovább szaladva mentünk az öltözőbe.


4 megjegyzés:

  1. szia:)
    nagyon tetszik a történet:) érdekes és pörgős:)
    habár azt a Molly-t én is hasonlóan képen töröltem volna:D
    további jó munkát!:)
    Puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszike :) én is :D Szerintem megérdemelte :) :D

      Törlés
  2. Szia!!!

    Bocsikaa hogy csak most írtam neked de néha szarakodik és nem lehet írni mert nem engedi de ez most mind1 mert megcsináltam!!!
    A fejezet mint mindig most is kitűnő lett és még sorolhatnám de akkor le menne a nap.
    De egy kis görény ez a Molly még van képe visszajönni miután megcsalta egy csomószor hát nekem nem lett volna ezek után bőr a pofámon oda menni és egy második esélyt kérni tőle.!
    Rosalit hogy nevezheti kurvának hiszen sokkal de sokkal szebb nála meg legalább neki vannak igazi érzései nem úgy mint neki.Rosali helyében én még addig téptem volna a haját még egy szál sem marad neki meg stb......
    Jah és persze még a tetejében elrakja Eric mikijét és bekeni testápolóval a színpadot hát ez milyen természetellenes hülyeség??? de most nem?
    Meg azért szegény Meggie!!!!!!!! Na jól van nagyon tetszett összeségében a fejezet és persze alig várom az újjat kb. mikorra lesz várható?
    u.i: és a trágár szavakért bocsánat!!!.....Sorry
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megbocsátok, a trágár szavakért :) Köszönöm a komit :) Hamarosan fent lesz :)

      Törlés