2012. július 23., hétfő

11. fejezet.


-Tudom, hogy itthon vagy. Csak makacs vagy mint egy szamár. Az a fiú az öcsém, szóval nem lehetsz rá féltékeny. Tegnap éjjel érkezett, még engem is meglepett. De te, mint egy űzött vad elrohansz, ahelyett, hogy meghallgattál volna. Most én haza megyek, beszélek Eliottal, és még ma, vagy holnap elmegyünk. Szóval, szia. Vigyázz magadra Eric.-a végét már szinte suttogtam, és könnyeim útnak indultak.
 Sarkon fordultam, és lelifteztem. Kint szemetelni kezdet az eső. 
-Nem mehetsz el.-szólalt meg egy ismerős hang. 
Már épp befordultam volna a sarkon. 
-Miért?-nem fordultam meg. 
-Túlságosan kedvellek ahhoz, hogy elengedjelek.-éreztem, hogy közelebb lép. 
Kezével óvatosan maga felé fordított. 
-Kedvelsz?-kérdeztem. 
-Igen. 
-Megcsókolsz? 
-Nem. 
-De hisz kedvelsz. Egy csókot megérdemelnék. 
-Még nem jött el a pillanat. 
-Eric! Szarrá áztam, és fázok. Vagy megcsókolsz, vagy haza megyek az öcsémhez.-morogtam.
 Megrázta a fejét. 
Sarkon fordultam, és elindultam, de megfogta a karom, magához rántott, és megcsókolt. 
Beletúrtam a vizes hajába, és belesimultam az ölelésébe.
 Lágyan ízlelgette az ajkamat, majd nyelvét átengedve az enyémhez, érzéki csókba kezdtünk. Édes csókja feltüzelt, az egész testemet elöntötte a vágy. Pihegve váltak el ajkaink. 
-Megérte várni?-kérdezte. 
-Igen. És még romantikus is.-homlokomat az övének döntöttem. 
-Menjünk fel, mert megfázol.-elengedett, és visszamentünk hozzá. 
Rajta csak egy póló volt, meg egy melegítő nadrág. 


Adott egy törölközőt, egy pólót, meg egy bugyit. 
Furán néztem Ericre. 
-Még Molly vette, és itt maradt. Nem használta, mert csomagolásban volt még. 
-Rendben. 


Levettem a pulcsim, majd bementem a fürdőjébe, lezuhanyoztam, felöltöztem, és megkerestem Ericet. 
A konyhában volt és kakaót csinált épp.
 Hátulról megöleltem, és lábujjhegyre állva puszit nyomtam a nyakára. 
Egyik kezét a kezeimre simította. 
-Csináljak valami kaját? Szendvicset, vagy palacsintát?-kérdezte, mire megkordult a gyomrom. 
-Szendvicset.-nevettem fel. 
Megfordult, és egy puszit adott a számra. 
Készített jó pár szendvicset, én addig bekapcsoltam a tv-t, és épp Loreen ment. 
Loreen - Euphoria 

Amióta Eric a közelemben van, már imádom ezeket a zenéket. Csípőmet jobbra-balra mozgatva táncoltam, kezeimet felemeltem. Szemeim becsuktam, és csak hallgattam a dalt. Éreztem, hogy hozzám simul Eric, és énekelni kezdi a szöveget. Hangja, most is rabul ejt.




Why
Why can't this moment last forever more
Tonight
Tonight eternity's an open door
No
Don't ever stop doing the things you do
Don't go
In every breath I take I'm breathing you

Miért,
Miért nem tud ez a pillanat örökké tartani?
Ma éjjel,
Ma éjjel az örökkévalóság nyitott ajtó.
Nem,
Soha ne hagyd abba a dolgokat, miket teszel.
Ne menj,
Minden lélegzetemmel érted lélegzek.

Euphoria
Forever, 'til the end of time
From now on, only you and I
We're going u-u-u-u-u-u-up
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We're going u-u-u-u-u-u-up

Eufória,
Örökké, az idők végezetéig.
Mostantól, csak te és én.
Felemelkedünk.
Eufória,
A művészet egy örök darabja,
Lüktető szerelem szívemben,
Felemelkedünk.

We are here
We're all alone in our universe
We are free
Where everything's allowed and love comes first
Forever and ever together
We sail into infinity
We're higher and higher and higher
We're reaching for divinity

Itt vagyunk,
Mindannyian egyedül vagyunk az univerzumban.
Szabadok vagyunk,
Ott, hol mindent szabad, és a szerelem az első(legfontosabb)
Örökkön-örökké együtt,
Hajózunk a végtelenségbe,
Egyre magasabbra és magasabbra törünk,
Elérjük az isteni magasságot.

Euphoria
Forever, 'til the end of time
From now on, only you and I
We're going u-u-u-u-u-u-up
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We're going u-u-u-u-u-u-up

Eufória,
Örökké, az idők végezetéig.
Mostantól, csak te és én.
Felemelkedünk.
Eufória,
A művészet egy örök darabja,
Lüktető szerelem szívemben,
Felemelkedünk.

Forever
We sail into infinity
We're higher
We're reaching for divinity
Örökké,
Hajózunk a végtelenségbe,
Egyre magasabbra törünk,
Elérjük az isteni magasságot.

Euphoria
Euphoria
We're going u-u-u-u-u-u-up
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We're going u-u-u-u-u-u-up
Euphoria
Euphoria
We're going u-u-u-u-u-u-up

Eufória,
Eufória,
Felemelkedünk.
Eufória,
A művészet egy örök darabja,
Lüktető szerelem szívemben,
Felemelkedünk.
Eufória,
Eufória,
Felemelkedünk.

-Ez legyen a mi számunk! Ha bárhol meghalljuk, a másik jusson az eszébe.-mondta Eric. 
-Rendben.-lágyan megcsókoltam.


 Beletúrtam a nedves hajába, ő pedig felemelte a pólót, ami a combomig ért, és simogatni kezdte a hátam, csípőm, és az oldalam. 
Nagyon megkívántam, érezni akartam minden porcikáját, de még nem lett volna helyén, hogy lefeküdjünk egymással. 
-Gyere enni.-mosolygott a csók után.
Bementünk a konyhába és enni kezdtünk.  


-Miért nem mondtad, hogy van egy öcséd?-eltolta az üres tányérját. 
-Nem kérdezted.-vállat vontam. 
-Hasonlítotok. Kék szem, fekete haj. 
-Pedig csak mostoha tesóm. Még 6 éves koromban fogadták anyáék örökbe. 
-Óh. 
-Kérhetek egy nadrágot meg egy pulcsit? Haza szeretnék menni. Már rég nem találkoztunk, és... 
-Persze. Amúgy is bocsánatot kell tőle kérnem a reggeli dolog miatt. 


Bólintottam, ő felállt, és bement a szobájába, én meg felmosogattam. 
Kaptam egy cica nadrágot-mint kiderült ez is új volt, mert csomagolásban hozta-és egy piros pulcsit. 
Felöltöztem, majd belebújtam a vizes cipőmbe, és haza fuvarozott. 


Bent a lakásban ledobtam a kulcsaimat, ledobtam a cipőt, és szóltam az öcsémnek, hogy megjöttem. 
-Anyám. Jó a cuccosod. Elég vadak lehetettek békülés közben, hogy még a ruhádat is szét tépte.-kajánul vigyorgott. 
Nyakon húztam.
 -Szarnak áztam ész lény!-forgattam meg a szemem.
 -Én is ezt hazudnám!-röhögött. 
Eric is jót nevetett. 
-Eliot Cortez.-nyújtotta a kezét, én meg majd szív bajt kaptam a név miatt. 
-Eric Saade.-mosolyogva fogtak kezet.-Rosali mondta, hogy mostoha tesók vagytok. 
-Rosali, beszélhetnénk?-nézet rám. 
-Persze.-bólintottam. 
Berángatott a konyhába. 
-Rosali? Sose szeretted ezt a nevet.-halkan beszélt. 
-Álcának jó. És Sholt a vezetéknevem. Nem akarom, hogy megtudják, hogy ki vagyok.-szinte suttogtam.
-Rendben.-megölelt. 
Vissza mentünk a nappaliba. 


Leültem Eric mellé, ő pedig megfogta a kezem. Eric szórakozottan babrálta a hajam, közben az öcsémmel beszélgettek. De én annyira kimerültem, hogy Eric vállának dőlve elaludtam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése